توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام نقاط شهرقدس

داوود گرجی در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: توسعه شهری زمانی می تواند در جهت پایداری قرار گیرد که بتواند راهکارهایی مشخص، برای تامین مطلوب نیازهای خدماتی ساکنان ارائه دهد، ولی در قدس به علت نگرش بخشی، ضعف ساختاری مدیریت شهری و فقدان مشارکت مردمی، سازمان‌های خدمات رسان شهری نتوانسته اند به صورت کارامد به توزیع عادلانه خدمات بپردازند.

وی افزود: شهروندان هر شهری باید از امکانات لازم جهت رفاه و آسایش نسبی برخوردار باشند، بنابراین توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در حوزه خدماتی در کلیه نواحی قدس بویژه نقاط کمتر توسعه یافته باید از اولویتهای شهرداری قدس باشد.

عضو شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: اعضای دوره پنجم شورا، تمامی سعی و تلاش‌ خود را بر مبنای توزیع عادلانه خدمات در همه مناطق شهری قرار داده اند و از شهردار محترم انتظار دارند این سیاست  را به  واحدها و سازمان های زیرمجموعه شهرداری ابلاغ نماید و در اجرای آن بکوشد.

گرجی با اشاره به اهمیت مبلمان شهری و زیباسازی سیمای شهر،اظهار داشت: متاسفانه در این حوزه شهرداری قدس پیشرفتی نداشته و هنوز از مصالح بسیار قدیمی استفاده می شود؛شورای اسلامی شهر انتظار دارد که شهرداری از مصالح جدید ومرغوب و بروز در حوزه عمرانی و خدماتی استفاده نماید.