فرمانده سپاه قدس از کارکنان دادگستری این شهرستان تجلیل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، به مناسبت هفته قوه قضائیه،مراسم تجلیل از عوامل اجرایی این قوه در شهرستان توسط سپاه پاسداران شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، جمعی از قضات و کارمندان دادگستری و پاسداران انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس برگزار شد، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس اظهار کرد: قوه قضائیه قوه‌ای قاطع است که وظیفه‌ی پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم در ایران‌زمین را دارد و بدون وجود این دستگاه و کارکنان خدوم آن، تحقق عدالت مسیر بلند و سختی را خواهد داشت و یا غیرممکن خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت فعلی شهرستان قدس، در مقایسه با سال‌های گذشته که این شهرستان فاقد دستگاه قضائی مستقل بود، حاکی از افزایش قابل‌توجه سطح امنیت است و علاوه بر نیروهای نظامی و انتظامی، دادگستری شهرستان قدس و خدمات قابل‌توجه این دستگاه قضائی به عموم مردم نقشی مؤثر و مفید در این پدیده داشته است.
اللهیاری با اشاره به جریان بسیار زیاد از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون که معطوف قوه قضائیه می‌شده است، اظهار داشت: برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمین و تبه‌کاران از ابتدای انقلاب تاکنون، دچار نقص قانونی نبوده است و این دستگاه در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکتی مستمر و بدون حاشیه داشته است.
وی همچنین تصریح کرد: اگرچه عده‌ای از بدخواهان نظام خدمات این دستگاه را در بخشی از تاریخ انقلاب زیر سؤال می‌برند ولیکن نقش این دستگاه در حفظ امنیت مردم و توسعه عدالت ممتاز است و در هر برهه‌ای  از زمان این قوه وظیفه ذاتی خود را برای توسعه و ترویج عدالت انجام  داده و با جنایت‌کاران برابر عمل خودشان رفتار کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس در پایان متذکر شد: فعالیت‌ها و خدمات شایسته کارکنان دادگستری شهرستان قدس به مردم شریف و شهیدپرور این شهرستان، شایسته تکریم است و از خداوند منان استمرار توفیق خدمت و سلامت را برای یکایک این عزیزان خواستاریم.
در پایان این مراسم از کارکنان دادگستری شهرستان قدس با اهدای لوح و یادبودی تقدیر به عمل آمد.